top of page

سلفی سارا مک بردز ترنس زن در سرویس بهداشتی زنان

سلفی سارا مک بردز ترنس زن در سرویس بهداشتی زنان برای به چالش کشیدن تبعیض علیه ترنس ها یکی از سلفی های برتر 2016

سلفی گرفتن یک زن تِرَنس در دستشوئی خانم‌ها برای به چالش کشیدن قانون ایالت کارولینای شمالی آمریکا

سارا مک بردز در زیر عکس خود نوشته بود

من در حال استفاده از سرویس بهداشتی زنانه در کارولینای شمالی هستم؛ جائی که ورود امثال من به آن ممنوع شده است آنها می‌گویند من منحرف هستم آنها می‌گویند من مردی در لباس زنانه هستم آنها می‌گویند من تهدیدی برای فرزندان شان هستم آنها می‌گویند من گیج هستم آنها می‌گویند من خطرناک هستم و آنها می‌گویند مرا به عنوان فردی قبول داشته باشید که زندگی‌اش را تباه کرده اما من فقط یک انسان هستم. همه ما انسان هستیم. سعی داریم در کمال آرامش و بدون وحشت زندگی کرده و مورد تائید قرار بگیریم. ممنوعیت ورود من به دستشوئی زنانه به هیچ کسی کمکی نمی‌کند. اجازه دادن به من برای ورود به چنین مکانی، بدون ترس از ایجاد مزاحمت برای دیگران نیز باعث آسیب دیدن کسی نمی شود. دست از این تفکرات بردارید. ما انسان‌های خوبی هستیم

منبع : چنل تلگرام

دست رسی سریع
آخرین پست ها
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page